Hibrid technikát kapott a BMW 520d
A BMW új megoldásának köszönhetően csökken a fogyasztás és javul a menetdinamika.
A BMW új megoldásának köszönhetően csökken a fogyasztás és javul a menetdinamika.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A hibrid hajtásláncú Green Editionnek az alapfelszereltsége és az ára is igen korrektnek tűnik.
Miközben egyre többen fordulnak el a dízelektől, a bajorok készítettek egy elképesztően erős, de alig fogyasztó gázolajos kombit, amiben a sofőr és a komplett család is folyamatosan vigyorog. Kipróbáltuk a BMW M550d Touringot, aminek talán csak az árával van bajunk.
Esetünkben az autótuning egyik igen speciális alfajához van szerencsénk, mutatjuk a furcsa négykerekűt.
A Volvo XC40 a nemzetközi autós szakújságírókhoz hasonlóan a magyar ítészeket is alaposan meggyőzte.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.
Ezzel az öngyulladós erőforrással szerelt bajorral lényegében bármilyen előzés könnyűszerrel megoldható.
Mutatunk egy olyan 5-ös BMW-t, mely most rendkívül olcsón elvihető, bár egy nem elhanyagolható probléma mindenképpen van vele.
Az AC Schnitzer kezelésbe vette a bajorok nagyautóját: a külcsín, a beltér és a motorerő is változott.
Van egy útvonal, ahol a benzingőzrajongó kanyarvadászok éppúgy maximálisan kiélhetik kalandvágyukat, mint a természet szépségeit kedvelő fotósok. Ráadásul nem is kell messzire utazni az élményért.
A két férfinek nem volt szerencséje, a rendőrök megtalálták a tetemes mennyiségű kábítószert.
A Schengeni Információs Rendszer hatalmas kincs a hatóságok számára, lényegében naponta buktat le Európában ellopott autókat.
A bajor gyártó elkészítette a nemrégiben kijött új 5-ös hosszabb tengelytávú változatát.
Fazoníroztak a bajor prémium márka ötös sorozatának modelljein. A magyar piac számára is legfontosabb sorozatban minden családtag kapott valami extrát. A limuzin és a kombi egy új belépőszintű motort, a GT pedig egy új csinos feneket.
A konkurensek nyomására kihozta hibrid ötösét a BMW, amely nem okozott csalódást. Minden, ami jó egy BMW-ben benne van, erős, mint egy benzines és majdnem olyan keveset fogyaszt, mint egy dízel. Hasonló teljesítményt nyújt mint az 535i, vagy az 535d, de azoknál jóval drágábban. A hibriddel azonban hangtalanul furikázhatunk a mélygarázsban, technikája kifogástalan, technológiáját a jövő szülte, a vezetési élmény pedig megfizethetetlen.
A BMW 535i folyamatosan edzésben tartja a szívet, olyan szépen dobogtatja meg minden egyes előzésnél, hogy érezzük, hogy van még bennünk szusz, van értelme léteznünk, ha más öröm, vagy elismerés nem is ér, de legalább ez az odafigyelés, a teljes odaadás, a megfelelni akarás életben tart.
A siker és a jólét jelképei a felsőkategória prominens képviselői, a szépfiú BMW 5-ös és az örök klasszikus, az E-osztályos Mercedes személyében.
Hozzám nőtt a megtett 1600 kilométer során a legkisebb motorral szerelt ötös BMW. A könnyes érzelmeken túl a racionalitás is azt mondatja velem, hogy nem kell ennél különb autó. Kényelmes, impozáns, erős, takarékos, látványosan szép, technikája kifinomult, vezetése magabiztos és élvezetes. Az ára túlzottan magas, de ezt a prémium kategóriában szánalmas szóvá tenni. Aki jó autót akar, fizessen.
Lehet egy kombi luxusautó? Érezheti magát versenyzőnek egy kombiban a sofőr? Van tökéletes BMW? Kérdések csak addig szikráznak a levegőben, amíg ki nem próbáljuk az ötös kombit. Gazdag felszereltsége, erős és takarékos hathengeres dízelmotorja mindenre válaszol. Csak azt nem tudjuk meg soha, honnan a 25,5 millió forint. Ennyiért vesztegetik az álomkombit.