Csiszolatlan gyémánt lehet ez a 200 ezer forintos régi 5-ös BMW
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.
A BMW új megoldásának köszönhetően csökken a fogyasztás és javul a menetdinamika.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A hibrid hajtásláncú Green Editionnek az alapfelszereltsége és az ára is igen korrektnek tűnik.
Miközben egyre többen fordulnak el a dízelektől, a bajorok készítettek egy elképesztően erős, de alig fogyasztó gázolajos kombit, amiben a sofőr és a komplett család is folyamatosan vigyorog. Kipróbáltuk a BMW M550d Touringot, aminek talán csak az árával van bajunk.
Esetünkben az autótuning egyik igen speciális alfajához van szerencsénk, mutatjuk a furcsa négykerekűt.
A Volvo XC40 a nemzetközi autós szakújságírókhoz hasonlóan a magyar ítészeket is alaposan meggyőzte.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.
Ezzel az öngyulladós erőforrással szerelt bajorral lényegében bármilyen előzés könnyűszerrel megoldható.
Mutatunk egy olyan 5-ös BMW-t, mely most rendkívül olcsón elvihető, bár egy nem elhanyagolható probléma mindenképpen van vele.
Az AC Schnitzer kezelésbe vette a bajorok nagyautóját: a külcsín, a beltér és a motorerő is változott.
Van egy útvonal, ahol a benzingőzrajongó kanyarvadászok éppúgy maximálisan kiélhetik kalandvágyukat, mint a természet szépségeit kedvelő fotósok. Ráadásul nem is kell messzire utazni az élményért.
A két férfinek nem volt szerencséje, a rendőrök megtalálták a tetemes mennyiségű kábítószert.
A Schengeni Információs Rendszer hatalmas kincs a hatóságok számára, lényegében naponta buktat le Európában ellopott autókat.
A bajor gyártó elkészítette a nemrégiben kijött új 5-ös hosszabb tengelytávú változatát.
Fazoníroztak a bajor prémium márka ötös sorozatának modelljein. A magyar piac számára is legfontosabb sorozatban minden családtag kapott valami extrát. A limuzin és a kombi egy új belépőszintű motort, a GT pedig egy új csinos feneket.
A konkurensek nyomására kihozta hibrid ötösét a BMW, amely nem okozott csalódást. Minden, ami jó egy BMW-ben benne van, erős, mint egy benzines és majdnem olyan keveset fogyaszt, mint egy dízel. Hasonló teljesítményt nyújt mint az 535i, vagy az 535d, de azoknál jóval drágábban. A hibriddel azonban hangtalanul furikázhatunk a mélygarázsban, technikája kifogástalan, technológiáját a jövő szülte, a vezetési élmény pedig megfizethetetlen.
A BMW 535i folyamatosan edzésben tartja a szívet, olyan szépen dobogtatja meg minden egyes előzésnél, hogy érezzük, hogy van még bennünk szusz, van értelme léteznünk, ha más öröm, vagy elismerés nem is ér, de legalább ez az odafigyelés, a teljes odaadás, a megfelelni akarás életben tart.
A siker és a jólét jelképei a felsőkategória prominens képviselői, a szépfiú BMW 5-ös és az örök klasszikus, az E-osztályos Mercedes személyében.
Hozzám nőtt a megtett 1600 kilométer során a legkisebb motorral szerelt ötös BMW. A könnyes érzelmeken túl a racionalitás is azt mondatja velem, hogy nem kell ennél különb autó. Kényelmes, impozáns, erős, takarékos, látványosan szép, technikája kifinomult, vezetése magabiztos és élvezetes. Az ára túlzottan magas, de ezt a prémium kategóriában szánalmas szóvá tenni. Aki jó autót akar, fizessen.